Jak identyfikować i analizować przyczyny rotacji pracowników - case study Grupy WP
Z nagrania webinaru dowiesz się:
- Dlaczego każda firma powinna badać powody odejść pracowników?
- Czym jest i jak powinien wyglądać dobry proces Exit interview?
- Jak przygotować dobry kwestionariusz mierzący powody odejść?
- Jak usprawnić proces zbierania i raportowania danych?
- Jak wykorzystać dostępne w firmie narzędzia Microsoft 365 do zarządzania procesem Exit inteview?
- Jak zbudować Dashboard powodów odejść? - interaktywne narzędzie ułatwiające wyciąganie wniosków
- Jak krok po kroku wdrożyliśmy aplikację do automatyzacji i raportowania powodów odejść w Grupie WP?
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar jest skierowany przede wszystkim do Dyrektorów HR, Managerów HR, HR Business Partnerów, Specjalistów w obszarze HR, którzy chcą podejmować świadome i skuteczne działania retencyjne w oparciu o analizę przyczyn odejść pracowników.
Prowadzący
Magdalena Ulasińska
Certyfikowana coachka International Coaching Community z 15-letnią praktyką oraz profesjonalna trenerka biznesu, specjalizująca się w obszarze People & Culture.
Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu programów rozwojowych dla pracowników, zarządzaniu projektami HR oraz transformacji kultury organizacyjnej i budowaniu zaangażowania pracowników. Pomaga odkryć menedżerom i zespołom ich motywatory, odpowiadające za efektywną pracę, poczucie satysfakcji i osiąganie rezultatów.
Obecnie pełni rolę Development & Engagement Directora w Grupie WP, odpowiadając za budowanie zaangażowania i rozwój kompetencji. Współpracowała z dużymi organizacjami, takimi jak Orange, Accenture, Motorola, CBRE czy Nefab.
Karol Wolski
Nazywam się Karol Wolski, od ponad 12 lat działam w HR. Jestem współzałożycielem Mocni w HR. Pomagam firmom i HRowcom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR oraz budowaniu HRu opartego na dowodach i danych.
Prowadzę również szkolenia i warsztaty dla HRowców oraz menedżerów, na których pokazuję jak używać danych oraz wiedzy naukowej w zarządzaniu ludźmi. Za mną już ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm.
Łączę świat biznesu i nauki. Doświadczenie biznesowe zdobywałem pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej. Dziś prowadzę swoją firmę doradczą. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczyłem się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podczas prestiżowej szkoły analitycznej prowadzonej na Michigan University.
Prowadziłem badania i analizy zarówno dla firm jak i w ramach grantów badawczych. W moich warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HRowcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, Mbank, Pepco, Brainly, X-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble, KGHM, InPost.