Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Wyślij zgłoszenie

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana.
Ups! Cos poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Jak zaprojektować dobry onboarding i mierzyć jego efektywność?

0
zł netto
zł brutto
zł netto
zł brutto
0
zł netto
zł brutto
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł brutto
Kup teraz
Karta płatnicza, szybki przelew, BLIK
Wyślij zgłoszenie
14-dniowy termin płatności
Wyślij zgłoszenie
14-dniowy termin płatności
Kategoria:
Webinar
Bezpieczne zakupy

Z nagrania webinaru dowiesz się:

  • Jak powinien wyglądać efektywny onboarding?
  • Na co zwracać uwagę projektując procesy onboardingowe?
  • W jaki sposób mierzyć efektywność onboardingu pracowników?
  • Jak wykorzystać dostępne w firmie narzędzia, aby w pełni zautomatyzować proces badania efektywności onboardingu?
  • Jakie są najlepsze praktyki związane z badaniem efektywności onboardingu oraz najczęściej popełniane przez firmy błędy w tym obszarze?
  • Jak zaprojektować interaktywny Dashboard mierzący efektywność onboardingu?

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar jest skierowany przede wszystkim do Dyrektorów HR, Managerów HR, HR Business Partnerów, Specjalistów w obszarze HR, dążących do tego, aby nowi pracownicy od samego początku efektywnie wpływali na rozwój organizacji.

Prowadzący

Maja Gojtowska

Autorka bloga gojtowska.com, zawodowo od 15 lat obserwująca trendy na rynku pracy. Pomaga firmom lepiej komunikować się z kandydatami do pracy oraz pracownikami. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla pracodawców, jest mówczynią oraz autorką książek i publikacji z obszaru HR.

Karol Wolski

Nazywam się Karol Wolski, od ponad 12 lat działam w HR. Jestem współzałożycielem Mocni w HR. Pomagam firmom i HRowcom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR oraz budowaniu HRu opartego na dowodach i danych.

Prowadzę również szkolenia i warsztaty dla HRowców oraz menedżerów, na których pokazuję jak używać danych oraz wiedzy naukowej w zarządzaniu ludźmi. Za mną już ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm.

Łączę świat biznesu i nauki. Doświadczenie biznesowe zdobywałem pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej. Dziś prowadzę swoją firmę doradczą. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczyłem się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podczas prestiżowej szkoły analitycznej prowadzonej na Michigan University.

Prowadziłem badania i analizy zarówno dla firm jak i w ramach grantów badawczych. W moich warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HRowcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, Mbank, Pepco, Brainly, X-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble, KGHM, InPost.

Jak zaprojektować dobry onboarding i mierzyć jego efektywność?

0
zł netto
zł brutto
zł netto
zł brutto
0
zł netto
zł brutto
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
zł brutto
Kup teraz
Karta płatnicza, szybki przelew, BLIK
Wyślij zgłoszenie
14-dniowy termin płatności
Wyślij zgłoszenie
14-dniowy termin płatności
Kategoria:
Webinar
Bezpieczne zakupy